نازنين زهرا شجاعینازنين زهرا شجاعی، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره
نیوشا شجاعینیوشا شجاعی، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

دختر گلم نازنين زهرا و نیوشا

بدون عنوان

1394/8/26 10:18
نویسنده : مامانی
233 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترکم

وقتی دلم گرفته و حس زندگی  ندارم ، وقتی شب میاد و امیدی به فردا ندارم
یاد تو دلم رو آرام میکنه و به من حس زندگی رو میده 
وقتی احساس گذر عمر میکنم ، موهای سپید خودم رو  در آینه نگاه میکنم ، با خودم میگم که عشق نیمی از عمرم رو گرفت ، اما دنیا خودش میدونه که تو یک زندگی دوباره رو به من دادی
آن نیمی از عمر که گذشت مهم نیست ، مهم نیمه ی دیگر عمرم است که با تو هستم ، و این به اندازه یک عمر زندگی ،برام با ارزش است !
وقتی دلم بهانه میگیره ، کوچکترین غمی را به دل میگیره ، با یک حادثه ناچیز اشک میریزم ، امید به بودن تو است که همه غمها ،ساده از دلم میگذرند !
وقتی تو هستی و یادت همیشه همراه با دلم ، وقتی تو میمانی و بودنت بهانه ای برای زنده بودنم، آنگاه عشق تو هیچگاه تکراری نمیشه ، اگر روزها شبیه هم هست ، عشق تو هر لحظه حس تازه ای را برای من داره!
و این معجزه ی عشق نیست ، این قلب من است که با وجود تو آمیخته شده ، روح توبا جسم من یکی شده و من از تو نفس میگیرم ، با تو تپشهای قلبم تکرار میشود و خون عشق در رگهایم جاری!

دخترکم بزرگ شدی به اندازه ای که

وقتی نشستم و دارم فکر می کنم سریع می یایی و میگی مامانی چرا ناراحتی میگم ناراحت نیستم مامان میگی چرا ناراحتی ببین نمی خندی و حرف نمی زنی

وقتی کار اشتباه میکنی و من بلند داد میزنم میگی مامانی جیغ نزن میگم داری کار بد میکنی میگی خوب دیگه نمی کنم باشه تو هم جیغ نزن راحت باش و من شرمنده از نگاه تو

وقتی لباس می پوشم و تو میگی مامان لباست خیلی قشنگه از کجا گرفتی منم بودم باهات دیدم تو این رو خریدی

وقتی غذا درست می کنم و می یایی میگی مامانی چی درست می کنی بزار منم ببینم

وقتی می ریم بیرون و تو نظر میدی که کجا بریم پیش کی بریم

وقتی که می بینم بدون من و بابات غذا نمی خوری صبر میکنی تا من یا بابایی بیاییم

وقتی که می گی مامانی من دیگه بزرگ شدم مثل آدم بزرگا می رم دستشویی شلوارم رو در نیار

و من خوشحال از اینکه تو این همه خانم شدی و دیگه کارات داره روز به روز بهتر میشه

شمارشت هم خوبه بلدی تا 10 بشماری

خلاصه اینکه خدا رو شکر همه چی خوبه و من خیلی شاکرم پروردگارم رو بخاطر وجود تو نازنین .

گاهی
هوس میکنم
در آغوشت حل شوم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)