نازنين زهرا شجاعینازنين زهرا شجاعی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
نیوشا شجاعینیوشا شجاعی، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

دختر گلم نازنين زهرا و نیوشا

ولادت امام رضا

1392/6/25 13:14
نویسنده : مامانی
297 بازدید
اشتراک گذاری

imam reza www.yasgroup.ir 6 تصاویر متحرک ولادت امام رضا علیه السلام

کاش من یک بچه آهو می شدم
می دویدم روز و شب در دشتها
توی کوه و دشت و صحرا روز و شب
می دویدم تا که می دیدم تو را

کاش روزی می نشستی پیش من
می کشیدی دست خود را بر سرم
شاد می کردی مرا با خنده ات
دوست بودی با من و با خواهرم

چونکه روزی مادر م می گفت تو
دوست با یک بچه آهو بوده ای
خوش به حال بچه آهویی که تو
توی صحرا ضامن او بوده ای

پس بیا من بچه آهو می شوم
بچه آهویی که تنها مانده است
بچه آهویی که تنها و غریب
در میان دشت و صحرا مانده است

روز و شب در انتظارم پس بیا
دوست شو با من مرا هم ناز کن
بند غم را از دو پای کوچکم
با دو دست مهربانت باز کن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)