نازنين زهرا شجاعینازنين زهرا شجاعی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
نیوشا شجاعینیوشا شجاعی، تا این لحظه: 5 سال و 8 ماه سن داره

دختر گلم نازنين زهرا و نیوشا

خواب دختر گلم

1392/6/9 13:16
نویسنده : مامانی
209 بازدید
اشتراک گذاری

ديشب عزيزم عصرش نخوابيدی وقتی ساعت11:30شب بابا از سر کار اومد من گفتم بابای خوابت کنه هی نگاه من میکردی اما من نمیدونستم که تو منو میخواهی خوابيدم وقتی خوابيدم ديدم يکی داره با هق هق گريه میکنه بيدار شدم ديدم دختر نازم تا حالا اين طور گريه نکرده بودی الهی من بميرم بابا گفت 0.5 ساعت هست که داری اين طور گريه میکنی وقتی بغلت کرده ام يک کم گريه کرده ای بعد توی بغلم خوابيدی الهی من فدات بشم که دلت میخواست تو بغلم بخوابی الهی قربونت بشم دخترم که اين طور گريه نکنی دوست دارم مامانی اميدوارم وقتی بزرگ هم شدی من و همين طور دوست داشته باشی

 

Gifs Animés enfants 75

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)