نازنين زهرا شجاعینازنين زهرا شجاعی، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
نیوشا شجاعینیوشا شجاعی، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

دختر گلم نازنين زهرا و نیوشا

شعر های که نازنين در 2 سالگی و 3 ماه ياد گرفته

1393/12/23 11:56
نویسنده : مامانی
312 بازدید
اشتراک گذاری

یه توپ دارم قلقلیه
سرخ و سفید و آبیه
می زنم زمین، هوا میره
نمی دونی تا کجا میره
من این توپو نداشتم

مشقامو خوب نوشتم
بابام بهم عیدی داد
یه توپ قلقلی داد

یه دختر دارم شاه نداره صورتی داره ما نداره از خوشگلی تا نداره به کس کسونش نمیدم به همه کسونش نمیدم به راه دورش نمیدم به حرف زورش نمیدم به کسی میدم که کس باشه پیرهن تنش اطلس باشه به کسی میدم که کس باشه پیرهن تنش اطلس باشه شاه بیاد با لشکرش شاهزاده ها دور و برش واسه پسر کوچیکترش به کسی میدم که تک باشه ملک باشه وملک باشه به کسی میدم که تک باشه ملک باشه وملک باشه دختر من رفیق من همنفس شفیق من نگین انگشتر من

حسنی نگو، بلا بگو،
تنبل تنبلا بگو،
موی بلند، روی سیاه،
ناخن دراز، واه واه واه.

تپلویم تپلو
صورتم مثل هلو
قد و بالام کوتاهه
چشم و ابروم سیاهه
مامانه خوبی دارم
میشینه توی خونه
می دوزه دونه دونه
می پوشم خوشگل می شم
مثل دسته گل می شم.

عکس متحرک, تصاویر زیبا ساز وبلاگ, قشنگ, جالب,عکس انیمیشنعکس متحرک, تصاویر زیبا ساز وبلاگ, قشنگ, جالب,عکس انیمیشنعکس متحرک, تصاویر زیبا ساز وبلاگ, قشنگ, جالب,عکس انیمیشنعکس متحرک, تصاویر زیبا ساز وبلاگ, قشنگ, جالب,عکس انیمیشنعکس متحرک, تصاویر زیبا ساز وبلاگ, قشنگ, جالب,عکس انیمیشن

عکس متحرک, تصاویر زیبا ساز وبلاگ, قشنگ, جالب,عکس انیمیشن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)