نازنين زهرا شجاعینازنين زهرا شجاعی، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
نیوشا شجاعینیوشا شجاعی، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

دختر گلم نازنين زهرا و نیوشا

خرداد98

1398/3/24 16:16
نویسنده : مامانی
742 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر های نازم ماه خرداد هم داره امام میشه امروز25هست رفتیم بافت گشتیم با دوست بابا آقا محسن و خانواده هم رفتیم پارک و یه روز هم رفتیم بیرون از شهر ماه خوبی بود دخترهای من زندگی با بودن شما واقعا قشنگ شده دوستون دارم نازنین مامان دندان های بالا تو رفتیم کشیدیم تا صاف در بیاد چون دندون های پایین کج شده ان دخترم نمیدونم کدوم مدرسه ثبت نامت کنم دولتی یا غیر انتفاعی واقعا دلم میخواد توی این مرحله زندگیت موفق بشی احتمالا غیر انتفاعی ثبت نام میکنم امیدوارم تصمیم درستی بگیرم نیوشا جان تو هم الان چهار تا از مروارید های دهانت درآمده  مبارک باشه گلم خیلی بهم وابسته شدی حتی نمیتونم کارهای خونه رو کنم باید همش کنارت باشم شیطون 😘نازنین مامان میری کلاس کاراته کرمان  موفق باشی

 

 

پسندها (3)

نظرات (1)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
24 خرداد 98 16:46
همیشه در گردش