نازنين زهرا شجاعینازنين زهرا شجاعی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
نیوشا شجاعینیوشا شجاعی، تا این لحظه: 5 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

دختر گلم نازنين زهرا و نیوشا

دختر های نازم

1398/12/9 1:59
نویسنده : مامانی
669 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترهای نازم الهی مامان به فداتون بشه امسال چون نازنین کلاس اول است همش درگیر هستیم واقعا سخته خدا رو شکر حداقل زحمت های ما بی نتیجه نیست چون تو شاگرد اول هستی هر پنج شنبه با عمه ها دو رهم جمع میشیم امیدوارم وقتی شما هم بزرگ شدیم همین طور باشه دختر های گلم یه مریضی به نام کرونا اومده از کسور چین به کل جهان انتقال پیدا میکنه و هر کسی میگیره میمیره  امیدوارم خدا حافظ هر چهار نفرمون  باشه  و این مرحله  سخت  رو رد کنیم اگه ناگهانی  از کنارتون  رفتم  بدونین  خیلی دوستتان  دارم هر سه تای  شما برای من عزیز هستین  آرزو  دارم در تمام مراحل زندگی شما دو خواهر کنار هم باشید تا مشکلات  را حل کنید نازنین دخترم با تمام وجودم دوست دارم  و تو نیوشا خیلی کوچک هستی ولی درتمام وجودم فدای شما دو نفر همسر عزیزم اگر روزی ناراحتت  کردم مرا ببخش همیشه  در قلبم جا داری دنیا بدون تو برای من یک لحظه اش مساوی با مرگ است با این حال من خیلی امیدوارم  این مرحله را پشت سر بگذاریم  ولی گفتم بنویسم چون همه چیز دست خدای عزیزم است راضی به رضای خدا ان شا الله خیر است

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
9 اسفند 98 11:11
لطفا دنبالم کنید🙂
مامان آیسلمامان آیسل
9 اسفند 98 16:38
خدا نکنه برای شما اتفاقی بیفته...انشالله سایتون همیشه بالا سر دخترای گلتون باشه❤️