نازنين زهرا شجاعینازنين زهرا شجاعی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه سن داره
نیوشا شجاعینیوشا شجاعی، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

دختر گلم نازنين زهرا و نیوشا

دخترهای نازم

1401/1/21 9:04
نویسنده : مامانی
380 بازدید
اشتراک گذاری

دختر های عزیزم لحظه هایی که صدای خنده هایتان، تو خونه مون می پیچه انگار دارم از خوشحالی پرواز می کنم. می خوام همیشه شاد ببینمتان عزیزانم و برای شادی شما هر کاری می کنم

هر روز که از خونه بیرون می رم به این فکر می کنم که چه کاری می تونم انجام بدم که شماخوشبخت تر باشید، تمام تلاشی که می کنم برای اینه که شما بهترین ها رو داشته باشید

هیچ وقت حتی ذره ای از این حس عاشقانه ای که به شما دارم کم نمیشه عشق همیشگی من به شمابزرگ ترین بهانه ی زندگی هستی

دختر های مهربونم، لبخندتان تمام خستگی های دنیا رو از بین می بره

وجود تو  و نیوشا منو به زندگی دلگرم می کنه

عزیزانم تمام احساسات خوب دنیا را زمانی تجربه کردم که شما به دنیا اومدید

شادی و خوشبختی من، قلب من برای شما می تپه، شما مفهوم زندگی منید

ممکنه سال ها بگذره، من پیر شده باشم و شما بزرگ، اما چیزی که هیچ وقت تغییر نمی کنه عشق من نسبت به شمائه 🌹دختر های قشنگم💓

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)